Erick Morillo: »Seks, droge in kolumbijska lazanja...«

Milijonar, ki je s pop lestvic zbežal v klube in tja zvabil Puff Daddyja, o krizi srednjih let, iskanju sreče v drogah in seksu ter najdenju samega sebe.

Avtor: Gregor Zalokar, 24.01.2018

Vir fotografije

 

Ta petek bo v Ljubljano, na ekskluzivno zabavo za le 800 žurerjev, s svojim letalom prvič priletel zvezdnik zlate dobe Ibize in občasni voditelj na MTV, ki vrti plošče od 11. leta, tudi če vas muzika ne zanima, pa ga poznate vsaj po hitu I Like To Move It iz filma Madagaskar. Kolumbijec z ameriškim potnim listom je po krizi srednjih let in divjem iskanju samega sebe našel novo ravnovesje in doživlja pravi ustvarjalni preporod, ob kupu muzike pa piše tudi biografijo in pripravlja TV serijo.

VSTOPNICE - UGODNO

OD 17€ dalje preko sistema MLADI.SMO!

 

»Pri 38. me je ujela kriza srednjih let in sem začel eksperimentirati z drogami ter na koncu moral poiskati strokovno pomoč. Bi pa res rad poudaril, da bistvo scene niso droge.« (Eric Morillo)

 

Imate vile in stanovanja v Miamiju, New Yorku, Kolumbiji, na Ibizi ... ujeli pa smo vas v Los Angelesu. Ker so blizu igričarska, TV in filmska industrija?

(smeh) Ja, Hollywood, Silicijeva dolina in Las Vegas so res za vogalom. Moj dom je Miami, v Los Angelesu pa so glasbeniki, pevci in vse ključne založbe, kar je priročno, če si producent, didžej in tudi sam vodiš glasbene posle.

 

Kako ste doživeli vzpon elektronske glasbe v ZDA? S P. Diddyjem in takrat Pamelinim Tommyjem Leejem ste nekako tlakovali pot Guetti, Black Eyed Peas in vsemu, kar je sledilo.

Bil sem prvi producent, ki je v house pripeljal veliko hip hop zvezdo, za premik v ZDA pa so ključno delo opravili Black Eyed Peas, ko so se povezali z Davidom Guetto. Ampak ta evforija se je zgodila le na komercialnem delu scene, zato je plesna glasba zdaj, ko se je spet okrepil hip hop, ponovno zastala. Kralj ameriške glasbene scene je hip hop, ker ima za seboj zgodovino, dance pa pri nas nima take kulture, kot v Evropi. Scena ni zrasla iz podzemlja, ampak kot tržni produkt in je to tudi ostala. Noben veliki igralec, ki nadzoruje radie in glasbeno industrijo, ne vlaga v podzemlje. V Angliji vse raste iz alternative, ulic, malih klubov, v ZDA pa je plesna muzika produkt pop industrije. Moji občutki so zato sladko-kisli: všeč mi je, da je ta glasba končno prodrla v ZDA, bi si pa želel močnejše kulture, vzgoje artistov in poslušalcev iz podzemlja, da bi bila scena bolj samovzdržna.

 

Je plesna glasba s tem, ko je postala gonilo pop industrije izgubila nekaj svojega bistva? Kako pomembno je za house, da je erotičen, seksi, umazan, uporniški?

Zelo. Vse to je del te muzike, ki je zrasla iz upora in hedonizma, v gejevskih klubih in hipijevsko navdahnjene rave kulture. To je v osnovi kultura mladih, ki želijo delati glasbo, se izražati, v tem uživati in jim ni prva misel, da bodo pop zvezde. Seveda hočejo uspeti, a vse v elektronski muziki izhaja iz klubov. Temni klubi, ljudje, ki bi radi pozabili na vsakdanje težave in se sprostili s plesom. Če izgubiš to, potem izgubiš velik del bistva plesne muzike.


 

Vrteli ste na zadnji zabavi ibiškega kluba Space in na zadnji obletnici Gaviolija. Z vidika didžeja so take zabave najbrž super, ker je na plesišču veliko čustev.

Absolutno. To sta sicer dve zelo različni izkušnji. S klubom Space sem imel poseben odnos, saj sem tam vrtel od 90. let in sem zaprtje tudi sam dojemal čustveno in zelo sem bil počaščen, da sem lahko vrtel na zaprtju. Vzdušje je bilo res neverjetno. V Gavioliju sem nastopil tretjič. Vedno sem se imel super, a energija na zadnji zabavi je bila nora. Vsako ploščo, ki sem jo zavtel, je množica pospremila z rjovenjem in navdušenjem. Zato rad vrtim na otvoritvah, zaprtjih, obletnicah, rojstnih dnevih ...

 

Kakšen je vaš odnos do drog? Pred desetletjem ste mi rekli, da nič ne prekaša zadetega seksa, posneli ste skladbo Evil Ecstasy, Dancin' ima čudovit vokal na to temo, ste pa bili tudi na odvajanju od drog.

Muziko vrtim od najstniških let pa dolgo nisem jemal drog. Pri 38. me je ujela kriza srednjih let, kar je bilo povezano tudi z mojo kariero, in sem začel eksperimentirati. In ja, drži, pred nekaj leti sem moral zato poiskati strokovno pomoč. Bi pa res rad poudaril, da bistvo scene niso droge. Droge niso pogoj, da greš v klub in se imaš fino. Ni bila scena tista, zaradi katere sem začel jemati droge, ampak moje življenje, moji problemi. Do takrat nisem jemal drog. Pil sem alkohol, drugega nič. Mnogi hodijo v klube, da pobegnejo in vzamejo drogo, da se še bolj odmaknejo od resničnosti. Poznam pa tudi ogromno ljudi, ki hodijo v klube in ne jemljejo drog pa se imajo pogosto še bolje.

 

Koliko pa je ta kriza in rešitev iz nje vplivala na vaš zvok? Zdite se mi prerojeni, vaši seti me včasih spominjajo na najboljše trenutke Dannyja Tenaglie.

V poznih 30. letih, kmalu zatem, ko sem dosegel svoj vrhunec, sem izgubil strast do glasbe. Nisem bil srečen. Rabil sem vsaj tri leta, da sem se prebil čez, poizkusil veliko slabih stvari - ki pa jih ne ožalujem. Ko sem se s počitkom in terapijo spravil skupaj ter bil dve leti trezen, sem spet našel stast do glasbe. Je pa moj pristop zdaj drugačen: nič ne delam le zato, ker sem velik, ampak delam, kar me veseli, v čemer uživam. Delam in vrtim muziko, ki mi je všeč. Ko sem ugotovil kdo sem, začel spoštovati sebe in svoj talent, sem končno lahko začel delati to, v čemer zares uživam.

 

Razumem kaj vas je poganjalo do krize. Kaj pa zdaj? Dosegli ste skoraj vse kar v tem poslu lahko, ste milijonar, a se še naprej priganjate, da ste najboljši.

Glasbo vrtim od enajstega leta, ko še ni bilo velikih didžejev. Vedno sem imel rad glasbo in danes ustvarjam in vrtim preprosto zato, ker se počutim dobro. Kot bi se igral z igračami ali igral video igrico. In zato tudi ne nastopam več le v največjih in najbolj znanih klubih. Grem tja, kjer slišim, da je dobro. Zato sem se tudi odločil nastopiti v Ljubljani, v klubu Cirkus, ki je za moje razmere majhen klub, kjer bomo lahko ustvarili zelo seksi vzdušje in mi bo izziv večer zapeljati nekoliko drugače kot na velikih šovih. To počnem in to me poganja. Lahko bi nastopil v velikem klubu in pobasal kup denarja. Pa zakaj? Saj imam že vse. Rad delam, kar mi paše.

 

Kdo je navečji žurer na sceni?

Jaz nisem več. Spijem kako tekilo, drog pa ne jemljem več. Kot vidim, so najbolj divji mlajši didžeji. Vem, da je Tiesto dober pivec in Martinez Brothers ne skrivata, da imata rada marihuano. A ko postane vse skupaj preveč divje, se danes raje umaknem. Zadovoljen sem s svojim življenjem, rad imam muziko in obožujem ženske. Zelo so mi všeč Kolumbijke, ker so predane svojim moškim. A lepe ženske najdete kjerkoli na svetu. Če veste, kje iskati, boste našli lepe ženske tako v Evropi in Avstraliji, kot Angliji ali Kanadi. Jaz se raziskovanja na tem področju res ne naveličam.



Vir fotografije

Na newyorško sceno ste se prebili, ko vas je 'Little' Louieju Vegi predstavil takrat neznani pevec Marc Anthony. Kdaj sta se nazadnje videla ali sodelovala?

Nazadnje sva se videla predlani v njegovem newyorškem stanovanju. Sva prijatelja, nisva pa sodelavca. Delava precej različno glasbo, on je velikan salse in reggaetona in res mu gre dobro. Sva dobra prijatelja, a ne čutim, da bi želela ali celo morala posneti kaj skupaj. Če kdaj bova, se bo to zgodilo spontano, naravno, ko bova visela skupaj v studiu ali kaj podobnega. A ne vem, če bo sploh prišlo do tega. Zdaj sem delal nekaj projektov z Busto Rhymesom, Craigom Davidom in še nekaj dobrimi ustvarjalci, ki pa jih še ne bom izdal. Trenutno me bolj privlači podzemlje in zvoki, ki niso tako zelo radijski.

 

Kaj še pripravljate za letos?

Pripravjenih imam več svojih skladb, na mojih treh založbah iz družine Subliminal pa bo letos izšlo okoli 50 skladb, vsak teden kakšna. Z Jamiejem Jonesom sva posnela duet Medication, februarja prihaja kompilacija Subliminal Voices s kupom seksi vokalne house glasbe, v drugi polovici leta moj latino house album, končujem pisanje biografije, ustvarjamo TV serijo o glasbi in didžejih ... Dela je res veliko, a sem poln energije, zdaj ko so se naše založbe spet dvignile in ustvarjajo veliko hrupa na sceni. Mislim, da me čaka eno res super leto.

 

Katera pevka je dala največ duše vaši glasbi, kot producentu ali didžeju? Z Jocelyn Brown ste imeli zelo uspešen skupni projekt Da Mob.

Vseeno bi izpostavil dve drugi: Indio, ki je zaznamovala zgodnji opus dueta Masters at Work (To Be In Love, When You Touch Me, Love & Happiness, I Can't Get No Sleep ...), s Shawnee Taylor pa sva posnela tudi skladbi Live Your Life in Stronger, poje pa še na kupu drugih plošč, ki so izšle pri Subliminalu.

 

Vi, David Morales in Roger Sanchez ste pri nas klubska polbožanstva. David je bil vaš mentor, oba z Rogerjem podpirata tudi naše artiste, on Mika Valeta, vam je všeč zvok Angela Anxa.

Všeč mi je, kako Angel pripravi teren za moj nastop z malo bolj temačno, energično, seksi, podtalno muziko. Z Rogerjem sva prejšnji teden vrtela v Kolumbiji, marca pa greva skupaj na avstralsko turnejo. Dobro se razumeva, vedno mi je bila všeč njegova glasba. David mi je zelo pomagal, ko sem se v New Yorku prebijal kot didžej in producent in res sem vesel in počaščen, da sva postala in ostala dobra prijatelja. On, 'Little' Louie Vega iz Masters At Work in Todd Terry so bili moji glasbeni heroji.

VSTOPNICE - UGODNO

OD 17€ dalje preko sistema MLADI.SMO!


Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik.

Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate z uporabo piškotkov.

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Klub študentov občine Celje