INTERVJU: “Če v svojem študentskem obdobju nisi bil na Škisovi tržnici, potem nisi pravi študent!”

INTERVJU: “Če v svojem študentskem obdobju nisi bil na Škisovi tržnici, potem nisi pravi študent!”

Samo še mesec nas loči od največjega študentskega dogodka na prostem - Škisove tržnice. Med pripravami na 10. maj, ko bo Zveza ŠKIS ponovno prebudila Kardeljevo ploščad, smo se pogovarjali z vodjem organizacije Škisove tržnice, Jernejem Tomazinom.

Avtor: Skupina mladismo, 15.04.2018

 

Kot vodja Škisove tržnice si med vsemi najbolj vpet v organizacijo Škisove tržnice. Kako velik projekt je to za organizatorja?

Projekt Škisova tržnica je izjemno velik in logistično zelo zahteven projekt. Potrebnih je več kot pol leta priprav, usklajevanja z ekipo, ogromno sestankov, telefonskih klicev, elektronskih pošt ... Kot vodja moram biti vedno obveščen in vpleten v aktivnosti segmentov organizacije Škisove tržnice, kar pomeni, da je Škisova tržnica v zadnjih mesecih na prvem mestu.

 

Kako kmalu se začnete pripravljati in organizirati?

S sistematično organizacijo dogodka pričnemo v mesecu novembru, kjer preko javnih razpisov oblikujemo novo ekipo, ki bo odgovorna za najbolj priljubljen študentski dogodek pri nas.

Ena izmed najpomembnejših stvari in prva naloga ekipa je prenos znanja iz prejšnjih let, saj to olajša veliko napak in nam da usmeritve za nadgrajevanje in še boljše ustvarjanje Škisove tržnice. Bolj kot se približujemo mesecu maju, vedno več časa vzame delo na projektu.

Do izraza tako vedno bolj in bolj prihaja povezanost ekipe in močan timski duh. V zadnjih dveh mesecih pa so naše misli popolnoma usmerjene v Škisovo tržnico, saj le tako izpolnimo naše glavno poslanstvo – narediti dogodek edinstven in nepozaben za naše obiskovalce.

 

Koliko ljudi sodeluje pri organizaciji?

V organizacijskem odboru Škisove tržnice je 17 ljudi. Ekipa je razdeljena na 7 segmentov, ki tvorijo jedro celotne ekipe - marketing, tehnika, PR/protokol, trženje, gostinstvo, popoldanski program, večerni program. Na samem dogodku je vpetih bistveno več ljudi, ki sodelujejo pri prireditvi vse od postavitve odrov, ograj, čiščenja, strežbe in ostalega.

Če govorimo o številkah, je na sami Škisovi tržnici približno 100 natakarjev, 30 fizičnih delavcev, 70 čistilcev, člani organizacijske ekipe, aktivisti Zveze ŠKIS in ostali, ki na posreden ali neposreden način sodelujejo pri ustvarjanju.

 

Kakšen odnos imajo do vas vsi partnerji projekta? Vas sprejmejo z odprtimi rokami, glede na to, da je Škisova tržnica tako dobro sprejeta med mladimi?

Odnosi partnerjev do projekta se razlikujejo. Vsako leto je zanimanja za sodelovanje na Škisovi tržnici iz partnerskega vidika vedno več. Za to je definitivno poskrbela rast prireditve v zadnjih letih, pa tudi boljša gospodarska klima v Sloveniji.

Pri ustvarjanju partnerstev nas vedno vodi misel, da s partnerji skupaj ustvarimo zgodbo, ki povezuje Škisovo tržnico z njihovo ponudbo. Na splošno pa lahko rečem, da imamo s partnerji zelo profesionalen in korekten odnos, ki se odraža na večletnih sodelovanjih in vzajemnem zadovoljstvu.

 

PREVERI, KDO BO NASTOPAL NA LETOŠNJI ŠKISOVI TRŽNICI!

 

Škisovo vsako leto obišče več tisoč mladih. Koliko obiskovalcev pričakujete letos?

Tako je. Kot sem že omenil prireditev raste iz leta v leto, in vedno več mladih (in mladih po srcu) se udeležuje naše prireditve. Vedno moramo stremeti k višjim ciljem.

Lanski obisk Škisove tržnice je bil 28.000, letos zato ciljamo še višje. Želja ekipe je, da bi letos presegli številko 30.000 ljudi in k temu je tudi usmerjena naša izvedba projekta.

 

Škisova tržnica je prva EKO prireditev za mlade. Kako to zagotavljate?

Na letošnji Škisovi tržnici bomo še posebej poudarjali zmanjševanje in ločevanje odpadkov. To bomo zagotovili tako, da bo čez dan na prizorišču 40 EKO otočkov in v večernem delu 25, na katerih bodo ločevalni zaboji in nadzorniki, ki bodo imeli pregled nad tem, ali ločujemo pravilno ali ne.

Za čistočo bo skrbelo več kot 40 študentov skozi celotno prireditev, poleg njih pa še 4 »nadzornikov« iz podjetja, s katerim letos sodelujemo. Ponoči bo nato prizorišče pospravljalo več kot 100 ljudi, na koncu pride še čistilni servis oziroma še dodatnih nekaj študentov.

S tem hočemo pokazati, da smo odgovorni in da kljub taki veliki masi ljudi na enem prostoru lahko zagotovimo okolju prijazno prireditev.

 

Poleg EKO vidika skrbite tudi za dobrodelnost. Kako bo za to poskrbljeno letos?

Letos smo se pri Škisovi tržnici odločili, da sredstva v višini 1000 evrov podarimo Anini Zvezdici, dobrodelni organizaciji, ki sprejema materialne stvari, predvsem hrano in ostale potrebščine. Nakup živil smo opravili konca meseca aprila in jih korektno posredovali naprej do Anine Zvezdice.

Živila bodo potem pravično razdeljena med družine in otroke, ki so socialno ogroženi in potrebujejo pomoč. Zavedamo se, da bomo s tem pričarali nasmeh na obraze otrok, prav tako pa hočemo s tem opozoriti mlade in študente, da se je potrebno zavedati tistih, ki nimajo zagotovljenih vseh možnosti.

 

Po vsej Sloveniji je več festivalov za mlade. Kaj Škisovo tržnico dela posebno? Zakaj je prav ta dogodek med študenti postal tako uspešen?

Škisova tržnica je edinstvena iz tega vidika, da se odvija skozi celoten dan in nadaljuje v večerni koncerti del. Študentskim klubom in ostalim organizacijam ponujamo prostor, da se predstavijo, da izmenjajo svoje dobrine, nasvete, pijačo in jedačo, s tem pa tudi študentom in drugim obiskovalcem ponudimo možnost edinstvene izkušnje in spoznavanja Slovenije v malem.

Z letošnjim sloganom »Škisova tržnica je kot dom. Ni prostor, ampak občutek,« želimo sporočiti, da je prireditev dobila že prav posebno mesto v študentskem življenju. Radi povemo tudi, da če v svojem študentskem obdobju nisi bil na Škisovi tržnici, potem nisi pravi študent.

 

Vsako leto dodate kaj novega; kakšne novosti pripravljate na letošnjem dogodku?

Škisova tržnica je že pred samim dogodkom polna presenečenj, letos pripravljamo nekaj prav posebnega. Kaj pa to je, bodo obiskovalci izvedeli v kratkem preko naših družbenih omrežjih.  Naj pa malo namignem, da se novost tiče kart za obiskovalce, seveda v pozitivnem smislu.

Kaj se bo odvijalo pa na dejanskem dogodku, pa bodo obiskovalci odkrili sami, saj se za vsakega najde nekaj posebnega. Seveda pa ekipa stremi k temu, da je Škisova vsako leto bolj atraktivna, da se z dejavnostmi ne ponavljamo in vedno iščemo novosti, ki jih želimo posredovati naprej mladim.

 

VSTOPNICE ZA ŠKISOVO TRŽNICO LAHKO KUPITE TUKAJ.

 

Kaj študiraš?

Študiram na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani, smer trženje.

 

Kako ti znanje, pridobljeno s študijem, pomaga pri vlogi vodje Škisove tržnice?

Znanje, ki sem ga v preteklih letih pridobil, in ga še vedno pridobivam na Ekonomski fakulteti, mi zelo koristi. Predvsem iz vidika upravljanja ekipe, kakor tudi na področju ravnanja s financami in odgovornosti na sploh.

 

Koliko izkušenj že imaš s takšnim delom in kaj si pridobil še z organizacijo Škisove tržnice?

Odkar sem v študijskih vodah, sem vpleten v organiziranje raznoraznih dogodkov, tako na ravni fakultete, kakor tudi na različnih športnih tekmovanjih. Organiziranje Škisove tržnice pa mi je definitivno dalo nekaj več.

Z organizacijo tako velikega dogodka, kot je Škisova, dobiš širino delovanja na narazličnejših področjih, ki so zelo dobra popotnica za nadaljnje profesionalno kot tudi osebno življenje.

 

Kakšnih dogodkov za mlade se običajno udeležuješ sam?

Odkar sem vpet v organiziranje Škisove tržnice na dogodke gledam tudi iz drugega vidika – v smislu, kako lahko še izboljšamo Škisovo tržnico in pripeljemo nekaj, česar naši obiskovalci še niso doživeli.

Sicer pa je spekter dogodkov, katerih se udeležujem, kar širok. Meni osebno najboljši dogodki pa so tisti, kjer je vključena tudi športna komponenta.

 

Glede na izkušnje si lahko pravi vzornik za mlade. Kaj bi sporočil bralcem portala Mladi.smo?

Bralcem portala Mladi.smo bi rad sporočil, naj si zabeležijo najpomembnejši datum v letošnjem letu – 10. maj – ko bo potekala največja študentska prireditev v Sloveniji, ki je ne smejo zamuditi.

Drugače pa naj uživajo študentsko življenje in poleg rednega opravljanja šudijskih obveznosti ne pozabijo na obšudijske zadeve ter zabavo.

 

Fotografije: Osebni arhiv.


Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik.

Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate z uporabo piškotkov.

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Klub študentov občine Celje