8 nasvetov za 8 ur kvalitetnega spanca!

8 nasvetov za 8 ur kvalitetnega spanca!

Čeprav 8 ur preživite v postelji, to ne šteje kot 8 ur spanja, če večino časa brskate po telefonu. Razliko opazimo šele takrat, ko eno noč res prespimo v celoti in se naslednji dan ne počutimo utrujeno, zato je pred spanjem dobro upoštevati te nasvete.

Avtor: Skupina mladismo, 11.05.2018

 

1. Ne osredotočajte se na spanje

Bolj kot razmišljate, da morate zaspati, manj boste sproščeni. Če se torej ponoči zbudite in po pol ure še vedno ne morete zaspati, v roke vzemite knjigo ali počnite kaj sproščujočega in kmalu boste spet spali.

 

2. Držite se urnika

Nič ni hujšega, kot da enkrat do treh zjutraj pregledujete, kaj se dogaja na Facebooku, naslednji dan pa želite že ob osmih zaspati. Telo se navadi na določen ritem, zato se je najboljše držati iste rutine tudi ob vikendih, čeprav mogoče želite prespati budilko.

 

3. Privošči si sproščujočo kopel

Ko se vaša telesna temperatura spusti, se boste takoj počutili bolj budni. Zato je treba temperaturo dvigniti, to pa dosežemo s kopeljo ali toplim tušem in se ulezite. Kopel pa je tudi odlična sprostitev, saj pozabite na vse skrbi.

 

4. Ugasnite vse luči

Tudi najmanjši žarek lahko zmoti vašo koncentracijo na spanje. Zato odmaknite vse elektronske naprave, zagrnite okno in ugasnite luči.

 

5. Izognite se težki hrani in alkoholu

Te stvari so nezdrave za telo, poleg tega pa tudi otežujejo zdravje. Zaradi alkohola boste sicer lažje zaspali, bo pa spanje manj kvalitetno. Polnočni prigrizki pa otežujejo prebavo in spanje, zato se boste zbudili neprespani.

 

6. Telovadite

To poudarjajo vsi, ampak je res! Redna telovadba izboljša kakovost spanja. Seveda pa telovadba ni priporočljiva takoj pred spanjem, ker poviša telesno temperaturo in utrip srca, zato se boste počutili še bolj budni. Najbolje je biti telesno aktiven vsak dan ob istem času, da se telo navadi.

 

7. Zamenjajte blazino

Če ste poskusili vse, pa še vedno nič ne pomaga, je morda kriva blazina. Za vsak spalni položaj je namreč priporočljiva drugačna blazina, zato ne boste mogli zaspati na vsaki.

 

8. Privoščite si telovadbo kar v postelji!

Če ne najdete nobene rešitve, prepričajte partnerja, da vam pomaga. Seks namreč v telesu izloča endorfine, ki pa sproščajo stres in olajšajo spanje.

 

Kakšen trik za spanje pa uporabljate vi?

Povzeto po: Her Feed.


Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik.

Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate z uporabo piškotkov.

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Klub študentov občine Celje